هر چند وقت یکبار باید بوتاکس بزنید؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

از نظر زیبایی، بوتاکس و پرکننده های پوستی نتایج مشابهی را ارائه می دهند. هر دو به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک صورت کمک می کنند. در حالی که بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته می شود، پرکننده های پوستی از مواد طبیعی یا مصنوعی دیگر از جمله کلاژن، اسید هیالورونیک یا هیدروکسی لاپاتیت کلسیم ساخته می شوند. تزریق بوتاکس به طور موقت ماهیچه ها را فلج می کند تا چین و چروک را کاهش دهد، در حالی که پرکننده های پوستی حجم می دهند و به حفظ رطوبت کمک می کنند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند در مورد مزایا و معایب هر درمان صحبت کند و به شما در تعیین بهترین گزینه برای شما کمک کند.

با این حال، FDA فقط برای استفاده در اطراف چشم و پیشانی این تزریق ها را تایید کرده است. استفاده از BOTOX® یا BOTOX® Cosmetic همراه با برخی داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند. تا زمانی که به پزشک خود نگفتید که در گذشته BOTOX® یا BOTOX® Cosmetic را دریافت کرده اید، داروهای جدیدی را شروع نکنید.

ساده ترین راه برای جستجوی اطلاعات دارویی، شناسایی قرص ها، تداخلات دارویی و تنظیم سوابق دارویی شخصی خود. پس از تزریق از بازگشت سریع به فعالیت های بدنی عادی خودداری کنید. انتخاب شده از داده های ارائه شده با مجوز و دارای حق چاپ توسط First Databank, Inc. این مطالب دارای حق نسخه برداری از یک ارائه دهنده داده دارای مجوز دانلود شده است و برای توزیع نیست، مگر در مواردی که شرایط استفاده قابل اجرا مجاز باشد. اگر متوجه اثرات دیگری شدید که در بالا ذکر نشده است، با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید. اگر مشکل جدی دارید، مانند مشکل در تنفس، با شماره 999 درخواست آمبولانس کنید یا مستقیماً به نزدیکترین تصادف و اورژانس خود (A&E) بروید.

تزریقات در کلینیک انجام می شود و اکثر بیماران تزریقات را به خوبی تحمل می کنند. آنها آن طور که انتظار دارید "آزار" نمی بینند، اما ممکن است کمی ناراحتی کوتاه مدت داشته باشید. اثرات کاهش چین و چروک ناشی از درمان های بوتولینوم بسته به بیمار، ناحیه تحت درمان و محصول مورد استفاده متفاوت است، اما نتایج معمولا بین 3 تا 6 ماه برای اکثر برندها باقی می ماند.
لطفاً برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، روی لینک https://www.Digital011.ir کلیک نمایید.

مردم معمولا تزریق بوتاکس را به خوبی تحمل می کنند و عوارض جانبی آن غیر معمول است. برای اینکه هر ماهیچه ای منقبض شود، اعصاب یک پیام رسان شیمیایی به نام استیل کولین را در محل اتصال انتهای عصبی به سلول های ماهیچه ای آزاد می کنند. استیل کولین به گیرنده های سلول های ماهیچه ای متصل می شود و باعث انقباض یا کوتاه شدن سلول ها می شود. بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینوم ساخته شده است که باکتری کلستریدیوم بوتولینوم آن را تولید می کند. گاهی اوقات واکسن درست زیر پوست انجام می شود که به آن تزریق داخل پوستی می گویند.

در یک نظرسنجی، 92 درصد از کاربران فعلی بوتاکس گفتند که ای کاش با پزشک خود صحبت می کردند و بوتاکس را زودتر شروع می کردند*

شایع ترین مناطقی که درمان می شوند خطوط اخم، چین های پیشانی و پنجه کلاغی نزدیک چشم است. چندین ناحیه دیگر مانند نوارهای ضخیم در گردن، عضلات فک ضخیم، خطوط لب و لبخند لثه ای درمان شده اند. تزریق بوتاکس با شل کردن عضلاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند، ظاهر را بهبود می بخشد. این تزریق ها همچنین شرایط پزشکی از جمله میگرن، هایپرهیدروزیس، مثانه بیش فعال و مشکلات چشمی را درمان می کند. برای حفظ نتایج، درمان ها باید هر سه تا شش ماه یکبار تکرار شوند.

همچنین ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا، سردرد و ناراحتی معده داشته باشید. تزریق در صورت نیز ممکن است باعث افتادگی موقت پلک شود. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید نباید از بوتاکس استفاده کنید. اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکس را انجام داده اید، به پزشک خود اطلاع دهید.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک https://www.mobtakerapp.ir کلیک کنید.

با مثانه بیش فعال ممکن است:

بیاموزید که چگونه بیماران واجد شرایط به پس انداز و شرایط دسترسی دارند. به عنوان بخشی از روند پیری، کلاژن، اسید هیالورونیک و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد که باعث ایجاد چین و چروک و از دست دادن پری و حجم در صورت می شود. اگر تصمیم به تزریق بوتاکس دارید و پزشکتان فکر می کند که شما کاندید خوبی هستید، روش و خطرات و هزینه های آن را توضیح می دهد.

اگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید که در حال حاضر فعالیت های آن در یافتن متخصص بوتاکس نشان داده شده است و می خواهید انصراف دهید یا اطلاعات نمایه تان را به روزرسانی کنید، لطفاً با پزشک خود در مورد تمام داروهایی که مصرف می کنید، از جمله نسخه ها و داروهای اضافی، تماس بگیرید. -داروها، ویتامین ها و مکمل های گیاهی را تجویز کنید. استفاده از بوتاکس با برخی از داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

اثر کامل بوتاکس آرایشی معمولا تا چهار ماه باقی می ماند. همچنین می تواند از طریق شل کردن عضلات به جلوگیری از بازگشت خطوط ریز کمک کند. شما باید قبل از انجام عمل، سابقه پزشکی، آلرژی یا شرایط پزشکی خود را به پزشک اطلاع دهید. ارائه دهنده درمان شما باید یک پزشک دارای مجوز، یک دستیار پزشک یا یک پرستار باشد. این سم به ساعت ها نیاز دارد تا اثر خود را نشان دهد، که منعکس کننده زمان لازم برای ایجاد اختلال در روند سیناپتوزومی است.

هر چند وقت یکبار باید بوتاکس بزنید؟

این یک مشکل ناتوان کننده است که اغلب با کار، تعاملات اجتماعی و فعالیت های روزانه تداخل دارد. سم بوتولینوم معمولاً برای بیماران مبتلا به هیپرهیدروزیس که به سایر درمان های پزشکی پاسخ نداده اند استفاده می شود. اگر شما یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید که در حال حاضر در یافتن متخصص بوتاکس نشان داده نمی شود و می خواهید در نتایج جستجوی مناسب گنجانده شوید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. واکنش های آلرژیک جدی و/یا فوری، از جمله خارش گزارش شده است. کهیر؛ جوش های قرمز و خارش دار؛ خس خس سینه؛ علائم آسم؛ سرگیجه؛ یا احساس ضعف در صورت مشاهده علائم فوراً کمک پزشکی دریافت کنید. تزریق بیشتر بوتاکس باید قطع شود. تزریق بوتولینوم نوع A محبوب ترین درمان های زیبایی است که در سراسر کشور انجام می شود.

به طور مشابه، پزشکان در اروپا وقتی متوجه شدند بیمارانی که برای اسپاسم صورت بوتاکس می کنند کمتر از حد معمول عرق می کنند، شگفت زده شدند. هنگام تزریق برای بیماری های عضلانی چشم، ممکن است نیاز به استفاده از قطره چشم، پماد، لنز مخصوص liên hệ یا وسیله دیگری برای محافظت از سطح چشم خود داشته باشید. برای اسپاسم عضله چشم ممکن است فقط 1 تا 3 روز پس از تزریق طول بکشد تا علائم اسپاسم شروع به بهبود کنند. هنگامی که این دارو برای مثانه بیش فعال استفاده می شود، ممکن است عوارض جانبی مانند عفونت های دستگاه ادراری، سوزش / ادرار دردناک، تب یا مشکل در ادرار رخ دهد. کودکانی که برای سفتی/اسپاسم عضلانی تحت درمان قرار می گیرند، و همچنین هرکسی که شرایط پزشکی خاصی دارد، بیشترین خطر این عوارض را دارد (به بخش اقدامات احتیاطی مراجعه کنید).

از تیم پزشکی خود بپرسید که آیا تزریق بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر. سموم بوتولینوم به طور طبیعی در خاک و غذاهای آلوده وجود دارد. اگر مقدار زیادی سم بوتولینوم مصرف کنید یا باکتری وارد زخم شود، ممکن است به بوتولیسم مبتلا شوید. برای ایمنی و اثربخشی مطلوب، بوتاکس در آزمایشگاه تولید می شود. تکنسین ها سموم بوتولینوم را رقیق و استریل می کنند تا باعث بوتولیسم نشوند.





:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی , خدمات زیبایی , تزریق بوتاکس , رفع چین و چروک صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: